Si tes 12 anos ou mais…… a que esperas para te apuntar !!!! ;-)
CIRCUITO DE PATÍNS & 1ª GYMKHANA PATINATOUR
DISFRUTA DOS TEUS PATÍNS NAS CÉNTRICAS RÚAS DE OURENSE
ESTA É UNHA SINXELA RUTA
- NIVEL 1 (Iniciación)
Neste xogo de pistas, só poderase patinar en calquera dos sentidos exclusivamente nas rúa peonís do circuíto.
OBRIGATORIO:
Imprescindible proteccións de mans, cóbados, xeonllos e casco.
AGASALLOS:
Haberá agasallos para todos os participantes, previa inscrición
SORTEO:
Ao remate da actividade farase un sorteo, entre os participantes presentes, de vales regalo en tendas colaboración de:
TURINI (+ info.:).
TURINI (+ info.:).
IMPORTANTE:
O incumprimento das normas ou accións inadecuadas por parte dos participantes conlevará á posible expulsión por parte da organización
BASES DO XOGO :
Este xogo de orientación pretende que gocemos cos nosos patíns, á vez que miramos Ourense con outros ollos.
Está integramente baseado no percorrido urbano que se realizará antes da proba polas rúas de Ourense. Así que MIRA BEN por onde vas pasando.
Está integramente baseado no percorrido urbano que se realizará antes da proba polas rúas de Ourense. Así que MIRA BEN por onde vas pasando.
Xógase en equipos de dous patinadores/as
OBXECTIVO:
Trátase de ir conseguindo responder ás preguntas que se entregarán ao iniciar a proba e con eses datos resolver un enigma final.
A SAÍDA E A CHEGADA:
Son libres, entre as 21:30 e as 22:30. Ás 22.30 pecharase o cronómetro da proba, é dicir, tes un tempo máximo dunha hora para completar a proba. Pide o impreso cando salgas e que rexistren a túa hora de saída.
CANDO CHEGUES A CONTROL:
Busca ao cronometrador para que che dea un último impreso coa adiviña final. Logo cóbreo cos datos que sacaches das preguntas sobre o percorrido. Entrégao e nese intre pecharase o teu tempo.
OBXECTIVO:
Trátase de ir conseguindo responder ás preguntas que se entregarán ao iniciar a proba e con eses datos resolver un enigma final.
A SAÍDA E A CHEGADA:
Son libres, entre as 21:30 e as 22:30. Ás 22.30 pecharase o cronómetro da proba, é dicir, tes un tempo máximo dunha hora para completar a proba. Pide o impreso cando salgas e que rexistren a túa hora de saída.
CANDO CHEGUES A CONTROL:
Busca ao cronometrador para que che dea un último impreso coa adiviña final. Logo cóbreo cos datos que sacaches das preguntas sobre o percorrido. Entrégao e nese intre pecharase o teu tempo.
COMODÍN DE CHAMADA:
Podes usar o "comodín da chamada" chamando ao teléfono 677 488 483, dando o teu nome e n.º de inscrición, pero cada chamada penalizarate 10 minutos.
VENCEDORES:
Podes usar o "comodín da chamada" chamando ao teléfono 677 488 483, dando o teu nome e n.º de inscrición, pero cada chamada penalizarate 10 minutos.
VENCEDORES:
GAÑARÁ O EQUIPO QUE RESOLVA CORRECTAMENTE O ENIGMA NO MENOR TEMPO.
SORTE
No hay comentarios:
Publicar un comentario